You are currently viewing תכנון פרישה – זכאות לפדיון ימי מחלה
תכנון פרישה

תכנון פרישה – זכאות לפדיון ימי מחלה

אתם מסתכלים כל חודש מחדש על תלוש השכר שלכם וחושבים לעצמכם "וואו, כמה ימי חופש צברתי, כמה ימי מחלה צברתי. הייתי כל כך עסוק בלהגיע לכאן, שלא מצאתי זמן אפילו להיות חולה". המחשבה הזו מאפיינת אנשים רבים, ששמו לאורך שנים רבות את מקום העבודה שלהם הרבה לפני שהם שמו את עצמם. אז נכון, הייתם עובדים למופת, ולצד זה הצלחתם לצבור כמות אדירה של ימי מחלה שעכשיו, עם גיל הפנסיה, מגיע לכם לקבל תשלום עבורם. אז אל דאגה, לא נשאיר אתכם לבד באפלה עם המידע הזה, הישארו איתנו ולמדו את כל מה שצריך לדעת בנושא: תכנון פרישה – זכאות לפדיון ימי מחלה.

תכנון פרישה – למה זה חשוב?

תכנון פרישה הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות לעצמכם. לקראת גיל פרישה, כדאי מאוד להתחיל להבין מה מגיע לכם, מה לא מגיע לכם, מאיפה מושכים את הכסף, באיזה קצב מושכים את הכסף ועוד דברים חשובים שבלעדיהם לא תוכלו לדעת שאכן קיבלתם את כל מה שאתם זכאים לו.

תכנון פרישה כולל בתוכו גם את נושא הזכאות לפדיון ימי מחלה, ובטח אם צברתם עשרות או מאות ימי מחלה שכאלו לאורך השנים – כדאי לדעת בדיוק איך הם באים לידי ביטוי עכשיו, בגיל הפנסיה.

זכאות לפדיון ימי מחלה – איך זה עובד?

זכאות לפדיון ימי מחלה היא זכאות שמגיעה לכולם. עובדים שבמהלך שהותם בשוק העבודה ניצלו את הימי המחלה, יכלו להגיש אישור רופא במקביל להורדת ימי מחלה מהצבירה שלהם. אולם אם הגעתם לגיל פרישה ונותרו לכם ימי מחלה לפדיון – אתם בהחלט זכאים לעשות זאת.

זכאות לפדיון ימי מחלה מתבצעת בצורה של קבלת התשלום, בדרך כלל ללא תשלומי מיסוי נוספים, כחלק מכספי הפרישה שלכם. על מנת לדעת איך לקבל אותם בצורה הטובה ביותר מבלי לשלם מיסים נוספים, כדאי מאוד לגשת אל ייעוץ פנסיוני שיבנה עבורכם תכנית תכנון פרישה.

איך עושים את זה?

הכירו את היועצים של קפטן חיסכון. היועצים מציעים הרכבה של תכנית תכנון פרישה ושמים את האצבע גם באופן נקודתי על זכאות לפדיון ימי מחלה, כך שתדעו בדיוק מה מגיע לכם.

כתיבת תגובה