You are currently viewing אז מהן הסיבות להופעת BDI שלילי?
אז מהן הסיבות להופעת BDI שלילי?

אז מהן הסיבות להופעת BDI שלילי?

לא בטוח שכולכם מכירים את המושג BDI שלילי, אבל הוא בהחלט מושג שקיים בעולם ועושה לא מעט צרות ללא מעט אנשים. מתי? ובכן, הרבה אנשים שניגשים אל הבנק במטרה לקבל ממנו הלוואה, נתקלים בסירוב. הרבה אנשים כותבים צ'קים ומתפלאים לגלות שהם חוזרים אליהם. הרבה אנשים מעוניינים לקחת משכנתא ונתקלים גם כאן בסירוב. במאמר הקרוב נבדוק למה זה קורה ונכיר גם את האופציה של מחיקת רישום BDI שלילי, את הסיבות להופעת BDI שלילי ועוד דברים חשובים שכדאי לדעת.

רגע לפני שמתחילים – מה זה בכלל רישום BDI שלילי?

רישום BDI שלילי הוא למעשה דירוג האשראי שלכם. הבנקים השונים בישראל אוספים מידע עליכם בתור לקוחות הבנקים, מידע שיוכל לסייע להם להבין את ההתנהלות הכלכלית שלכם. בהתאם להתנהלות הכלכלית שלכם, יוכלו הבנקים להבין האם אתם לקוחות פוטנציאלים לקבלת הלוואה ואם יש בידיכם גם את יכולת ההחזר של ההלוואה.

אז מהן הסיבות להופעת BDI שלילי?

רישום BDI שלילי נוצר מתוך איסוף נתונים מגורמים שונים במדינה – חברות סלולר, חברות אינטרנט, בתי המשפט, הוצאה לפועל, בנק ישראל, כונס הנכסים ועוד. כל אלו מנהלים רישום מדויק של ההתנהלות שלכם, ויכולים לסייע לבנקים להבין מי אתם ומה אתם.

הסיבות להופעת BDI שלילי קשורות בגורמים האלה, שמעבירים את אותו המידע. מה שחשוב לדעת הוא שכמו בכל תחום בחיים, גם בתחום הרישום של אותם הגורמים עלולות לחול טעויות שישפיעו ישירות על רישום BDI שלילי, וכאן נכנסת לתמונה פעולת מחיקת רישום BDI שלילי.

איך עושים את זה?

מחיקת רישום BDI שלילי יכולה להתנהל בשני מישורים. במישור הראשון – תוכלו לשנות את צורת ההתנהלות שלכם ולהתחיל לשלם עבור חובות פתוחים, כל פעולה של החזר חוב תלווה ברישום BDI חיובי, ותקדם אתכם אל עבר מחיקת רישום BDI שלילי.

במישור השני – תוכלו לפנות אל חברת BDI בבקשה שתבדוק בצורה קפדנית אל מול הגורמים את המידע שהועבר עליכם. במידה ואתם סבורים שקיימת טעות, חברת BDI תוכל לוודא אותה מול הגורמים ולשנות את הרישום שלכם בהתאם.

כתיבת תגובה