You are currently viewing מה לומדים בקורס תכנון פרישה
קורס תכנון פרישה

מה לומדים בקורס תכנון פרישה

כל החיים חיכיתם לרגע הזה שבו תוכלו לצאת מהמשרד בפעם האחרונה בידיעה שאתם לא חוזרים אליו יותר, לסגור לעצמכם חופשה ספונטנית באילת מהיום למחר ופשוט לשבת רגל על רגל במרפסת עם ספר טוב. היום הזה, יום הפנסיה שלכם, הולך וקרב, אבל היי – יש כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שאתם מגיעים אל היום הגדול. קורס תכנון פרישה הוא הדרך שלכם להבטיח שתוכלו לקבל את כל הזכויות שלכם, ולא חסרים מקומות שיוכלו ללמד אתכם בדיוק מה מגיע לכם.

קורס תכנון פרישה – הלחם והחמאה של כל פנסיונר

זה אולי נראה שיום הפנסיה מגיע פתאום משום מקום ונוחת עליכם באמצע יום בהיר, אבל זה ממש לא אמור להיות ככה. אנשים שמקלים ראש בכל מה שקשור בפנסיה שלהם, עלולים למצוא את עצמם מתגלגלים עם המצב ופשוט מאוד לא עוקבים אחרי מה שמגיע להם לקבל, וחבל.

קורס תכנון פרישה אמור להיות נחלתם של כל הפנסיונרים לעתיד, היות והוא נותן את הכלים הבסיסיים שכל פנסיונר צריך להחזיק בהם.

מה לומדים בקורס תכנון פרישה?

קורס תכנון פרישה בא במטרה לפרוש בפניכם ידע שאולי לא היה לכם קודם. היות ועכשיו אתם עומדים בפני מצב שבו כספי הפנסיה הם הכספים שמהם אתם עומדים לחיות לשארית חייכם, כדאי מאוד לדעת ממה לוקחים לכם מס, מה מגיע לכם, מאיפה מושכים את הכספים, באיזה קצב למשוך את הכספים ועוד.

בקורס תקבלו ידע רלוונטי על סוגי הפרישה כמו ותיקה, תקציבית ועוד, כלים לתכנון פרישה, חלופות מס, מימוש הכספים, מילוי מסמכים ועוד.

למי קורס תכנון פרישה מיועד?

אמנם פנסיונרים יכולים לקחת חלק בקורס הזה, אבל גם רואי חשבון, עורכי דין, חשבי שכר, יועצים פנסיונים, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים שמציעים שירות של ייעוץ פנסיוני לפנסיונרים לעתיד יכולים לקחת חלק בקורס וללמוד ממנו לא מעט דברים.

בחרו קורס תכנון פרישה אצל מוסד מוכר שקיבלתם עליו המלצות מחברים ומכרים, ותוכלו להבטיח שאתם בדרך לייעוץ פנסיוני ובניית תכנית פרישה מפורטת מא' עד ת' – בלי טעויות. שיהיה בהצלחה ותהנו!

כתיבת תגובה