You are currently viewing מה הבנק רואה עלינו במערכת ה-BDI?
מחיקת רישום BDI שלילי

מה הבנק רואה עלינו במערכת ה-BDI?

כאשר אדם מסויים מעוניין לקחת הלוואה לצרכים שונים כמו משכנתא, להקמת עסק חדש ועוד – בדרך כלל הוא יפנה אל הבנקים השונים שיוכלו לתת לו את ההלוואה המבוקשת. מדובר כאן על הלוואות שמתחילות בעשרות אלפי שקלים ויכולות להגיע גם למאות אלפי שקלים, הכל בהתאם לצרכי האדם וכמובן ביכולת ההחזר שלו. הבנקים לא ממהרים לשלוף הלוואות עבור כל אחד, ובשלב הראשון הם יבדקו אם קיים עליכם רישום BDI שלילי. כדי לקבל את ההלוואה תצטרכו לבצע מחיקת רישום BDI שלילי, אבל בואו בראש ובראשונה ננסה לענות על השאלה – מה הבנק רואה עלינו במערכת ה-BDI?

גיהוצים, קניות, התנהלות – הבנק יודע עליכם יותר ממה שחשבתם

הדברים שהבנק רואה עלינו במערכת ה-BDI הם בעצם נתוני השימוש שלנו בכרטיס האשראי. ככל שההתנהלות הכלכלית שלנו טובה יותר, הולמת יותר את המצב הכלכלי שבו אנחנו עומדים ומתבצעת בהלימה למצב החשבון שלנו – כך דירוג האשראי שלנו במערכת ה-BDI יהיה חיובי יותר. כמובן שגם ההיפך הוא הנכון – ככל שההתנהלות הכלכלית שלנו פחות מחושבת, פחות אחראית ופחות מתחשבת במצב הכלכלי שלנו ובמצב חשבון הבנק שלנו – כך סביר שיהיה לנו רישום BDI שלילי. בנקודה הזאת מתחילות בעיות.

מה הבנק רואה עלינו במערכת ה-BDI?

מחיקת רישום BDI שלילי היא בהחלט אפשרות, במיוחד ברגע שאתם עומדים בפני בקשת הלוואה, פתיחת עסק או שאתם שמים לב שצ'קים שאתם כותבים מתחילים לעשות את דרכם בחזרה – שזהו תמיד סימן לא טוב.

מחיקת רישום BDI שלילי מתאפשרת כאשר אתם חושבים שיכול מאוד להיות שקיימת טעות בנתונים הקיימים במערכת. האופציה הזאת היא בהחלט הגיונית, היות והרישום של המערכות תלוי גם בהעברת הנתונים על ידי גורמים שונים כמו חברות אינטרנט, חברות סלולר, הוצאה לפועל, בתי המשפט ועוד – וכידוע, מדובר על גורמים שיכולות בהחלט לחול אצלם טעויות.

איך עושים את זה?

מחיקת רישום BDI שלילי מתחילה בהתנהלות כלכלית נכונה, אך גם בבדיקות הרלוונטיות. מומלץ להתייעץ עם המומחים של קפטן חיסכון שילוו אתכם כל הדרך אל מחיקת רישום BDI שלילי. שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה