You are currently viewing כך תעשו ניקוי נתוני אשראי צעד אחר צעד

כך תעשו ניקוי נתוני אשראי צעד אחר צעד

חווים קשיים לאחרונה בהוצאת כסף מזומן דרך הכספומט? לא ברור לכם מדוע קיבלתם סירוב להלוואה שביקשתם מהבנק? מנסים להבין למה הנפקת פנקסי צ'קים הפכה למשימה בלתי אפשרית עבורכם? כנראה מדובר בנתוני אשראי שליליים. על מנת שתוכלו לחזור להתנהלות היום יומית התקינה שלכם מבחינה כלכלית, כדאי שתכירו את האפשרות של ניקוי נתוני אשראי – ואנחנו כאן כדי להסביר לכם כל מה שצריך לדעת בנושא הזה. מוכנים? בשביל הניקיון הזה לא צריך מטאטא או מגב עם דלי מים – אז קדימה, בואו נתחיל.

ניקוי נתוני אשראי – מה זה אומר בעצם?

ברגע שהבנק מחזיק בדירוג אשראי שלילי לגביכם, הוא מבין שאתם בעצם מתנהלים בצורה לא ממש אחראית בכל הנוגע לפן הכלכלי בחיים שלכם, ומונע מכם לבצע מגוון פעולות. בסופו של דבר, הבנק אינו מעוניין שהלקוחות שלו יעמידו אותו בפני סיכונים כאלו ואחרים, והוא מעדיף למנוע מכם להוציא עוד ועוד כספים, על מנת שלא תגרמו לו בסופו של דבר נזק. ברגע שדירוג אשראי שלילי קיים לגביכם, מגוון פעולות נחסמות בפניכם לביצוע, ולכן ניקוי נתוני אשראי הוא מה שצריך לעשות.

ניקוי נתוני אשראי הוא אופציה שהופכת לריאלית באחד משני מקרים:

1. אדם מסוים מחזיק בדירוג אשראי שלילי על אף שהוא מתנהל בצורה כלכלית מעולה, כלומר קיימת טעות באיסוף הנתונים לגביו.

2. אדם מסוים מחזיק בדירוג אשראי שלילי שמשקף את ההתנהלות הכלכלית הקלוקלת שלו, אך הוא פועל לשם שינוי ההתנהלות הכלכלית הזו, סוגר את החובות שלו, ומתחיל לקום על הרגליים.

איך עושים ניקוי נתוני אשראי?

אנחנו בקפטן חיסכון מציעים לכם ניקוי נתוני אשראי מקצועי ויעיל, שפועל בכל הערוצים הרלוונטים על מנת שההליך יוכל להסתיים בקלות ובמהירות. במידה ומדובר על האופציה הראשונה – אנחנו נפנה לחברות bdi או d&b על מנת שאלו יאספו את הנתונים העדכניים לגביכם, ויוכלו להעניק לכם ציון רלוונטי בהתאם. במידה ומדובר על האופציה השניה – אנחנו נשמח לייעץ לכם ולסייע לכם בשיפור ההתנהלות הכלכלית הנוכחית שלכם, ונוביל אתכם אל עבר ניקוי נתוני אשראי וקבלת ציון מחודש, שיאפשר לכם לפעול כרצונכם בפן הכלכלי בחייכם.