You are currently viewing סקירה על דן אנד ברדסטריט
דן אנד ברדסטריט

סקירה על דן אנד ברדסטריט

דן אנד ברדסטריט היא אחת החברות המובילות ביותר בעולם בתחום דירוג האשראי. כאשר התחרות העסקית גדולה כל כך, כל חברה צריכה שיהיו לה מידע ונתונים חשובים בנוגע להתנהלות העסקית – גם שלה באופן אישי וגם של המתחרים שלה. דן אנד ברדסטריט נותנת בדיוק את השירות הזה, והיא פעילה בעוד כמה מישורים.

דן אנד ברדסטריט לעסקים

שוק העבודה היום מכיל המון ענפים כאשר בכל אחד מהענפים האלו קיימת תחרות גדולה. ואיך יודעים מי מנצח בתחרות הזאת? ובכן, כמו שבתחום המזון המהיר ברור לנו שמקדונלדס, לדוגמה, היא אחת מהגדולות בענף – ככה כל חברה יודעת פחות או יותר איפה היא ממוקמת בענף שבו היא פעילה, ואיך זה קורה? בדיוק באמצעות אותם הנתונים שחברת דן אנד ברדסטריט מספקת.

דירוג אשראי, התנהלות כלכלית בתוך החברה ושל המתחרים

חברת דן אנד ברדסטריט הפועלת בישראל ומהווה חלק מחברת D&B העולמית, עובדת תוך שיתוף פעולה מלא עם ארגונים כמו הבנקים, חברות הסלולר, חברות האשראי, חברות האינטרנט, בתי המשפט ועוד. בתוך כך היא אוספת מידע חשוב על ארגונים, עסקים וגם על האנשים הפרטיים.

המידע שהיא אוספת מאפשר להסיק מסקנות באשר להתנהלות של האדם הפרטי, העסק, החברה או הארגון, ומתוך המסקנות האלו ניתן להסיק דרכי פעולה עתידיות והבנה לגבי איך העסק יכול להיות מנוהל בצורה הטובה ביותר.

איך זה יכול לעזור לכם באופן אישי?

גם האנשים הפרטיים יכולים לקבל את המידע שאוספת חברת דן אנד ברדסטריט על ידי הפקת דו"חות אשראי עצמי ודו"חות נתונים שיאפשרו להם לקבל את התמונה המלאה לגבי ההתנהלות הפיננסית שלהם. היות ובהתאם לנתונים אלו נקבע גם דירוג אשראי שלילי או חיובי עבור כל אחד מאיתנו, גם החלטות של הבנק כמו האם לתת לנו הלוואה או לא, החלטות של חברות הביטוח כמו האם לתת לנו משכנתא או לא והחלטות נוספות תלויות בדירוג האשראי הזה.

למעשה, מדובר כאן על מידע שעבור אנשים ועסקים מסויימים מהווה מידע לא פחות מקריטי והכרחי להמשך הפעילות הפיננסית התקינה שלהם, או לשם שינוי הפעילות הפיננסית בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר.

כתיבת תגובה