You are currently viewing הנה מה שצריך לדעת על בדיקת BDI

הנה מה שצריך לדעת על בדיקת BDI

יש נתונים שמצטברים עלינו שאותם אנחנו מכירים מקרוב, כמו נתונים רפואיים למשל, אולם לצידם קיימים גם לא מעט נתונים שאליהם אנחנו הרבה פחות חשופים. בכל מה שנוגע לדירוג האשראי שלנו, אנחנו עלולים ביום בהיר אחד לקבל טלפון מהבנק, ולהתבשר על כך שהפעולות החשבונאיות השונות שאנחנו מעוניינים לבצע – אינן יכולות עוד להתקיים, בשל דירוג אשראי שלילי שקיבלנו. על מנת לא להגיע למצב כזה של הפתעה כל כך לא נעימה, כדאי להבין בשלב כמה שיותר מוקדם כיצד מבצעים בדיקת BDI, שתוכל לאשר לכם שהכל בסדר גמור איתכם. אז איך עושים בדיקת BDI? יצאנו לבדוק.

בדיקת BDI – מה היא נותנת?

בדיקת BDI היא למעשה הבדיקה שיכולה לשקף לכם את תמונת המצב שהבנק שלכם עושה בה שימוש. למעשה, חברת BDI היא האחראית על איסוף נתונים שונים על ההתנהלות הכלכלית שלכם – החל מתשלומים לחברות תקשורת שונות, חברות סלולר ועוד, ועד לחשבונות פתוחים שקשורים אליכם במס הכנסה, עיקולים מתוכננים בהוצאה לפועל ועוד. כל הנתונים הללו מייצרים עבורכם דירוג אשראי, שכאשר הוא שלילי – מתחילות הבעיות.

דירוג אשראי שלילי עלול לגרום לעצירת הפעולה החופשית שלכם בכל הנוגע לכרטיס האשראי שלכם ולחשבון הבנק שלכם, כולל בקשה לקבלת הלוואות, משיכת כסף מזומן ועוד. בדיקת BDI פשוטה יכולה לעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים – בתנאי שאתם מבצעים אותה בזמן, והיא זו שיכולה למנוע מכל הסיטואציה שתיארנו לכם כאן להתממש בפועל.

בדיקת BDI – הנה מה שצריך לדעת

כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבצע בדיקת BDI שתשקף בפנינו את הנתונים המדוברים. בדיקת BDI מתבצעת בקלות על ידי אתר האינטרנט של החברה, וניתן לבצע אותה גם באופן עצמאי. בדיקת BDI היא אופציה שאותה אפשר לממש גם לאחר קבלת דירוג BDI שלילי, בתנאי שהאדם שהדירוג ניתן לו חושב שאין שום סיבה שבגינה הוא צריך לקבל את הדירוג השלילי המדובר. את בדיקת BDI מסוג זה כדאי לעשות בעזרתנו, משום שבידינו הכלים והידע כדי לבצע בדיקת BDI מהירה ומדויקת. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.