You are currently viewing מה כדאי לעשות במקרה ולא ניתן למחוק את ה- BDI השלילי?
מחיקת רישום BDI שלילי

מה כדאי לעשות במקרה ולא ניתן למחוק את ה- BDI השלילי?

לצערנו, לא מעטות הפעמים שבהן אנשים מבקשים מהבנק הלוואה לצרכים שונים כמו פתיחת עסק או מגישים לחברת הביטוח בקשה למשכנתא ונתקלים בסירוב. במקביל, גם לא מעטות הפעמים שבהן אנשים כותבים צ'קים לכל מיני ספקים או גורמים אחרים ומוצאים את עצמם מתמודדים עם צ'קים שחוזרים אליהם. כל העניינים האלו קשורים בדרך כלל לדירוג ה-BDI השלילי שלהם, ושווה לדעת שבמקרים מסויימים ניתן למחוק אותו, אולם במקרים אחרים ממש לא. אז מה כדאי לעשות במקרה ולא ניתן למחוק את ה-BDI השלילי?

לפעמים זה עובד

מחיקת רישום BDI שלילי היא לא עניין מופרך בכלל. הרבה פעמים אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם דירוג BDI שלילי, זאת למרות שהם יודעים שההתנהלות הכלכלית שלהם תקינה לחלוטין, שאין להם שום בעיה מבחינת חשבון הבנק והשימוש בכרטיסי האשראי שלהם, ופשוט לא ברור להם מאיפה צץ הדירוג המוזר הזה.

לכן, בהתאם לכך, אותם אנשים יכולים לפנות אל חברת BDI בדרישה לפנות אל הגורמים השונים שמהם היא קיבלה את המידע עליהם – גורמים כמו חברות הסלולר, חברות האינטרנט, הוצאה לפועל, בתי המשפט ועוד, ולבקש מהם לבצע בדיקה ווידוא שאכן כל המידע שהם העבירו – תקין ואמין.

מה כדאי לעשות במקרה ולא ניתן למחוק את ה-BDI השלילי?

אולם לפעמים הניסיון הזה עולה בתוהו, בעיקר בגלל שאותם אנשים פשוט לא מודעים למצב הכלכלי שלהם ולהתנהלות שלהם עם כרטיסי האשראי. הגורמים שנותנים את המידע מוודאים ומוצאים שהמידע אכן תקין, ולכן BDI לא יכולה לבצע מחיקה של ה-BDI השלילי. אז מה עושים?

בראש ובראשונה – כדאי לעיין בדו"חות נתוני אשראי עצמיים אותם ניתן להפיק בקלות ולהבין איפה ההתנהלות שלכם לוקה בחסר. בדרך כלל, תוכלו לזהות לבד איפה אתם יכולים להשתפר, ומאותו הרגע אתם יכולים לשנות את ההתנהלות הכלכלית שלכם כדי להגיע לדירוג BDI חיובי.

אם אתם לא בטוחים איך לפעול – כדאי לפנות על יועצים מומחים כמו היועצים של חברת קפטן חיסכון. היועצים יוכלו להכווין אתכם כל הדרך אל דירוג BDI חיובי. בהצלחה!

כתיבת תגובה