You are currently viewing סקירה על לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט
לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט

סקירה על לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט

בכל הנוגע לכרטיס האשראי שלכם, כדאי לכם לדעת שלא רק אתם חשופים לפעילות הגיהוץ שלכם. חברת דן אנד ברדסטריט היא חברה אשר מלקטת נתוני אשראי שונים המאפשרים לה להרכיב תמונת מצב פיננסית עבור כל אחד ואחת מאיתנו, וכמובן גם עבור העסקים הגדולים. לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט היא האחראית על הפעילות מהסוג הזה, אז בואו נראה בדיוק במה היא עוסקת.

DB REVIEW – אחד מהשירותים של לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט

DB REVIEW מצטרף לסל השירותים שאותה נותנת לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט. השירות הזה מציע לחברות ועסקים דו"ח נתוני אשראי מפורט ומקיף, וכולל נתונים אשר מאפשרים לעסקים ללמוד את הלקוחות בצורה טובה יותר, ולהסיק מסקנות באשר ליכולת ההחזר שלהם. חשוב לציין שהלקוח חייב לתת את אישורו באשר להפקת דו"ח המידע הזה.

DB SIGNAL

עוד שירות מבית לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט הוא שירות בשם DB SIGNAL. שירות זה מאפשר לעסק או החברה לקבל נתונים לגבי הלקוח שילמדו על המצב הכלכלי שלו וכמו כן על רמת הסיכון שכרוכה בעבודה איתו. בין הנתונים ימצא גם מידע שמתייחס אל פירעון התשלומים של הלקוח, וניתן יהיה ללמוד ממנו האם אותו לקוח עומד בהחזרי התשלומים שלו או שלא. בהתאם לנתונים אלו, יוכל לבחור בית העסק האם להתקדם במתן השירות ללקוח או לא. במקרה זה, שלא כמו במקרה של DB REVIEW, אין צורך באישורו של הלקוח לשם הפקת הדו"ח אלא רק יידוע שלו בכוונתו של העסק להפיק אותו.

עוד פעילויות שמבצעת לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט

שני השירותים האלו הם שני השירותים הבולטים ביותר של לשכת האשראי של דן אנד ברדסטריט, אולם הם לא היחידים. פעילויות נוספות כוללות גם את DB ADVISOR – דו"ח מיופה כוח בתמורה, DB MONITORING – ניטור אשראי על העסקאות של העסק, DB SCORE – דירוג האשראי ועוד.

מעבר לכך, מפעילה חברת דן אנד ברדסטריט את חברת קפטן קרדיט, שמסייעת לכל אדם לקבל את דירוג האשראי שלו באופן ישיר.

כתיבת תגובה