You are currently viewing קו מנחה דירוג אשראי בע"מ
קו מנחה דירוג אשראי בע"מ

קו מנחה דירוג אשראי בע"מ

בשנת 2019 נכנסה אל שוק דירוג האשראי הישראלי שחקנית חדשה – קו מנחה דירוג אשראי בע"מ. היא נכנסה לשוק במקביל לשתי שחקניות ותיקות יותר ממנה – חברת BDI וחברת D&B, והיא בונה את עצמה באופן רציף ובטוח בתור חברה שמספקת נתוני אשראי המשמשים גם את הארגונים הגדולים במדינה, גם את הבנקים, גם חברות מסויימות וגם את האנשים הפרטיים.

מה הקשר בין דירוג אשראי לבין קו מנחה דירוג אשראי בע"מ?

נתוני אשראי שנאספים עלינו לאורך הזמן נאספים במטרה להבין מה הסטטוס שלנו. ככל שאנחנו מבצעים פעולות אחראיות יותר, חכמות יותר ותואמות יותר למצב הכלכלי שלנו – כך יכולה חברת קו מנחה דירוג אשראי בע"מ יכולה לתת לנו ציון גבוה יותר. ומה זה בעצם אומר?

עבור כל אחד מאיתנו קיים ציון – דירוג אשראי. עבור כל פעולה שאנחנו מבצעים אנחנו מקבלים ציון, ובסופו של דבר כלל הציונים מתאגדים לכדי ציון אחד שמשפיע על דירוג חיובי או דירוג שלילי. ככל שיש לאדם דירוג חיובי, כך הוא יעמוד בפני הבנקים בתור אדם יציב ולווה פוטנציאלי. לעומת זאת, דירוג שלילי יעיד שמדובר על אדם שאינו יציב מבחינה כלכלית ושסביר להניח שלא יהיה יכול להחזיר הלוואה שהוא מבקש.

חוזרים לכם צ'קים? הבנק מסרב לכם להלוואה? דירוג אשראי שלילי – נעים להכיר

הנתונים שמעבירה חברת קו מנחה דירוג אשראי בע"מ אל הבנקים עוזרים להם להחליט האם להעניק הלוואות לאדם שמבקש אותן או לא. גם חברות הביטוח, לדוגמה, נעזרות במידע של חברת קו מנחה דירוג אשראי בע"מ, בכך שהן יכולות באמצעותו להחליט האם כדאי להן להעניק הלוואת משכנתא למי שמבקש אותו.

איך המידע של קו מנחה דירוג אשראי בע"מ יכול לסייע לחברות?

מעבר לסיטואציה הזו שקשורה בחברות הביטוח ובבנקים, גם ארגונים גדולים, חברות ועסקים נעזרים במידע של החברה על מנת להבין איפה הם עומדים ביחס לשוק. הם יכולים לבחון את ההתנהלות הכלכלית שלהם לעומת ההתנהלות הכלכלית של המתחרים שלהם, ועל ידי כך להבין כיצד לפעול הלאה על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.

כתיבת תגובה