You are currently viewing על מה מדובר כשמתכוונים לחיווי אשראי שלילי?

על מה מדובר כשמתכוונים לחיווי אשראי שלילי?

בסופר מרקט או לתשלום חשבונות. מה שחלקנו לא ממש יודעים הוא שברגע שאדם מסוים מחזיק בחיווי אשראי שלילי, הוא עלול להיות מנוע מלבצע פעולות שקשורות בכרטיס האשראי שלו בפרט ובחשבון הבנק שלו בכלל, כולל הנפקת פנקסי צ'קים, משיכת כסף מזומן מהכספומט ועוד. אז על מה מדברים כאשר מדברים על המושג חיווי אשראי שלילי? בואו ונבדוק ביחד.

חיווי אשראי שלילי – כי יש השלכות לכל דבר

בסופו של דבר, אנחנו לא יכולים להתנהל איך שאנחנו רוצים בחיים שלנו. יש לנו אמנם את החופש לקבל החלטות באופן עצמאי, אבל ההחלטות הללו לא תמיד ימצאו חן בעיני גורמים שונים שקשורים לחיים שלנו. למשל, אנחנו יכולים לקבל החלטה להתעכב בתשלומים שלנו לחברת הסלולר שנותנת לנו שירות, אבל היא בהחלט יכולה, בהתאם להתנהלות הזו, יכולה לגרום לכך שהבנק שלנו ידע בדיוק את אופן התשלומים, העיכובים והאיחורים שלנו בתשלומים – ובהתאם ינקוט בפעולות. אז על אילו פעולות מדובר?

חיווי אשראי שלילי – כך זה עובד

ברגע שהבנקים מקבלים מידע מגורמים שונים, כמו חברות האשראי, חברות תקשורת, חברות סלולר, גורמים כמו ההוצאה לפועל, מס הכנסה ועוד – הם יכולים לקבל תמונת מצב באשר להתנהלות הכלכלית שלנו. ברגע שמתקבלת תמונה שלא מעידה על התנהלות תקינה מצידנו, יכול הבנק לחסום אותנו מביצוע פעולות, קבלת הלוואות ועוד.

כאשר אדם מחזיק בחיווי אשראי שלילי, למעשה חלק גדול מהחיים הכלכליים שלו יוצא משליטת הידיים שלו, והוא הופך תלוי בבנקים. נשמע לכם מוכר? אל דאגה – יש לכם מה לעשות עם זה.

חיווי אשראי שלילי – יש דרכים להתמודד עם העניין

אם אתם נאלצים להתמודד עם חיווי אשראי שלילי, אתם בהחלט יכולים לפנות לחברת BDI בבקשה לבדוק בשנית את הנתונים שהצטברו לגביכם. לא פעם הנתונים שמתקבלים שגויים, ומתקבלת תמונת מצב שלא הולמת את ההתנהלות שלכם. דרך פעולה נוספת היא לסגור את החשבונות הפתוחים שלכם, ולשנות את תמונת המצב הנוכחית של חיווי אשראי שלילי שקיים עבורכם. שיהיה בהצלחה!