You are currently viewing סקירה על דנסגייד
סקירה על דאנס גייד

סקירה על דנסגייד

בוודאי יצא לכם לשמוע לא פעם על הדירוג העסקי שמתבצע אחת לשנה על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. הדירוג מציב את 100 החברות המובילות באותו ענף עסקי, ומדרג אותן על פי קריטריונים שונים כמו תנאים, הכנסות, התנהלות ועוד. מעבר לדירוג, מספקת חברת דן אנד ברדסטריט מידע על המון עסקים באתר, וכל מי שרוצה להציץ וללמוד דבר או שניים על העסקים – מוזמן לעשות זאת באופן עצמאי על ידי כניסה לאתר.

מידע אפשר למצוא בגוגל, לא?

חברת דן אנד ברדסטריט היא אחת מחברות דירוג האשראי הגדולות ביותר בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט. החברה בוחנת את העסקים הפעילים בעולם ובישראל על פי קריטריונים שונים, ויכולה להסיק עליהם מסקנות כמו האם העסק מבצע התנהלות כלכלית נכונה, האם הוא נמצא ברווחים או בהפסדים ונתונים רבים נוספים.

נתונים אלו עוזרים לחברת דן אנד ברדסטריט לדרג את אותם עסקים, ולתת להם את החותמת המקצועית על כך שהם עסקים ממונפים שנמצאים בתנועה תמידית כלפי מעלה.

מה אפשר למצוא באתר דנסגייד?

האתר https://www.dunsguide.co.il/ הוא למעשה פלטפורמה שמהווה מעין אישור לאותם עסקים שהם אכן עסקים שטוב לעבוד בהם, טוב לעבוד איתם וטוב לשתף איתם פעולה כאשר יש בכך צורך. האתר מפלח את העסקים השונים על פי תחום העיסוק שלהם, ונותן את כל המידע שיכול להיות רלוונטי למי שנכנס לאתר ובוחן אותם.

האתר מכיל היום קרוב לחצי מיליון עסקים מומלצים ואמינים, אשר מחולקים לתחומים שונים כמו פירמות עורכי דין ומשרדי עורכי דין,  חברות בניה וחברות נדל"ן, משרדי הנדסה, משרדי אדריכלות, משרדי עיצוב פנים, חברות הייטק, חברות מיחשוב, פירמות ראיית חשבון ומשרדי ראיית חשבון ועוד.

האם כל אחד יכול להיות חלק מאתר https://www.dunsguide.co.il/?

חותמת האמינות של חברת דן אנד ברדסטריט אינה ניתנת לכל עסק. העסקים השונים מוזמנים לפנות אל חברת דן אנד ברדסטריט במטרה להציג את עצמם ולבקש את החותמת, אך במידה והחברה תמצא אותם בתור עסקים לא אמינים, חברת דן אנד ברדסטריט תעדיף לא לקחת עליהם אחריות ולצרף אותם על מעגל העסקים האמינים שעליהם היא חתומה.

כתיבת תגובה