You are currently viewing כל הדרכים לעשות מחיקת נתוני אשראי בהצלחה

כל הדרכים לעשות מחיקת נתוני אשראי בהצלחה

מכירים את הרגע הזה שבו אתם שולפים את כרטיס האשראי שלכם, ועושים בו איזה שימוש שרק מתחשק לכם? זוכרים את זה שיכלתם למשוך כסף מהכספומט בלי שום בעיה? יצא לכם למשוך פנקסי צ'קים לאחרונה? ובכן – כל הפעולות האלו מתאפשרות רק בתנאי שהבנק אכן מאשר לכם לבצע אותן, אולם עם נתוני אשראי שליליים אתם יכולים לשכוח מהפעולות האלו לנצח. במקרים כאלו, מחיקת נתוני אשראי תהיה האפשרות היחידה שלכם, אז בואו נבין איך עושים אותה בצורה מוצלחת.

מחיקת נתוני אשראי – נשמע מסובך, אבל זה לגמרי אפשרי

אז נכון, לא תמיד אנחנו יודעים מהן האפשרויות שעומדות בפנינו, דבר שגורם לנו לחשוב שלא באמת הכל אפשרי כמו שנדמה לנו, אבל בכל הנוגע למחיקת נתוני אשראי – מדובר כאן על אופציה שבהחלט כדאי שתכירו. אז בואו נתחיל מההתחלה – כל אחד ואחת מאיתנו מקבלים דירוג אשראי מחברות כמו BDI או D&B. החברות האלו נמצאות בקשר עם כל הגורמים שקשורים אלינו מבחינה כלכלית – בנק ישראל, ההוצאה לפועל, מס הכנסה, חברות תקשורת, חברות סלולר ועוד. הנתונים של הגורמים האלו כוללים בין היתר את אופן התשלום שלנו, חובות במידה והם קיימים וכו'. על ידי איסוף הנתונים הזה, יכול להתקבל דירוג אשראי שיבהיר לבנק האם אנחנו לקוחות שניתן לסמוך עליהם מבחינה כלכלית או שלא.

מחיקת נתוני אשראי בפועל

אם כן, ברגע שנאספים הנתונים המדוברים – פעולות מסוימות שהיינו חופשיים לבצע עד אותו הרגע – נחסמות בפנינו. פתאום הנפקת פנקסי צ'קים היא לא כל כך פשוטה כבעבר, משיכת כסף מזומן היא לא אופציה, ותשכחו לגמרי מהגשת בקשה לקבלת הלוואה. כל אלו מקורם בדירוג אשראי שלילי, וכאן עולה על השולחן האפשרות של מחיקת נתוני אשראי בפועל.

אצלנו בקפטן חיסכון תוכלו למצוא ערוצים מקצועיים ובטוחים למחיקת נתוני אשראי בפועל. אנחנו נפנה אל החברות הרלוונטיות על מנת שיבצעו בדיקות מחודשות של נתונים עדכניים, ונלווה אתכם אל עבר התנהלות כלכלית חכמה יותר, שתתקן את דירוג האשראי שלכם. מחכים לכם, דברו איתנו, ושיהיה לנו בהצלחה.