מחיקת נתוני אשראי למניעת נזקים מיידית

עובדה מס' 1: קשה עד בלתי אפשרי לקבל הלוואה כשיש לך BDI שלילי. במידה וכן תקבלו הלוואה מגוף כלשהו, הריבית תהיה גבוהה בצורה בלתי הוגנת.

עובדה מס' 2: כשיש לך דירוג אשראי שלילי, יהיה לך בלתי אפשרי לקבל אישור להחזיק כרטיס אשראי, וגם אם יש ברשותך כזה, הוא עלול להתבטל בכל רגע.

עובדה מס' 3: המומחים שלנו ימחקו את הרישום השלילי שלך, יעבירו את דירוג ה-BDI שלך לחיובי, ויעזרו לך לפתוח דף חדש מבחינה כלכלית! בדיקת הזכאות לקבלת השירות היא חינמית לגמרי, כך שאין לך מה להפסיד.

מחיקת רישום BDI שלילי

"המומחים של קפטן חיסכון דואגים להפוך את דירוג האשראי של הלקוח לחיובי, ועוזרים לו לצאת לדרך כלכלית חדשה"
(כתבת תדמית בוואלה!, 16.7.2020)

וואלה לוגו

"באמצעות אנשי המקצוע והמומחים של חברת קפטן חיסכון אתם מוזמנים, עוד היום, לקבל את כל הסיוע המקצועי, הליווי והתמיכה בדרך אל מחיקת BDI שלילי"
(כתבת תדמית בחדרי חרדים, 13.8.20)

לוגו בחדרי חרדים
the first step

כבר אלפי ישראלים נהנו ממחיקת BDI שלילי. עכשיו תורך!

🔒 הטופס מאובטח בטכנולוגיית SSL 🔒

קפטן חיסכון טופס

זקוקים לעזרה בתהליך מחיקת נתוני אשראי?

ישנם הרבה נתונים שנאספים עלינו לאורך החיים. הדבר הזה נכון עוד לפני שנכנסו לחיינו המכשירים הסלולרים החכמים, שכן נאספו עלינו פרטי מידע כמו סוגי חיסונים שאותם קיבלנו, כתובות מגורים שהחלפנו ועוד. כמובן שככל שנכנסו המכשירים החכמים לחיינו, גם נתונים נוספים נאספים לגבינו, נתונים כמו מקומות שביקרנו בהם, שעות הפעילות שלנו במכשיר הסלולרי, מספר צעדים שצעדנו ועוד. 

ישנם נתונים שחשופים לגורמים נוספים

חלק מהנתונים האלו חשופים אך ורק לנו וחלק מהם גם חשופים לגורמים נוספים, אך יש עוד כל מיני נתונים שלא בטוח שאתם יודעים שנאספים לגביכם. נתוני אשראי הם נתונים שנאספים על ידי הבנקים השונים, והם מסייעים להם לקבל החלטה באשר לבקשות שלכם לקבלת הלוואה. לפעמים הנתונים האלו מצביעים על אפשרות טובה לקבלת הלוואה, ואילו לפעמים הם מצביעים דווקא על התנהלות כלכלית שלא ממש גורמת לבנקים לרצות לאשר לכם קבלת הלוואה שכזו. מחיקת נתוני אשראי היא הפעולה שאותה תצטרכו לבצע על מנת לקדם את עצמכם עוד צעד בדרך לקבלת הלוואה, אז בואו נבדוק על מה בדיוק מדובר כאן ואיך נוכל לעזור לכם!

מחיקת נתוני אשראי
מחיקת נתוני אשראי
תוכן עניינים

נתוני אשראי – מה הכוונה בכלל?

כשאתם חושבים על נתוני אשראי, אתם חושבים באופן מידי על נתונים שקשורים בגיהוצים שלכם. כן, כרטיס האשראי שלנו משמש אותנו לקניות קטנות וגדולות כאחד, ככה שאנחנו משתמשים בו גם לשם קניות של כמה עשרות שקלים אצל הירקן, אך גם לשם קניות של עשרות אלפי שקלים של רכב חדש או מוצר שהזמנו מחוץ לארץ. אז אמנם זה נשמע כאילו נתוני האשראי שלכם מורכבים אך ורק מההוצאות האלו, אבל יש עוד כמה הוצאות שיכול מאוד להיות שאתם שוכחים מהן כרגע, אך אל דאגה – אנחנו כאן כדי להזכיר.

קיימים עוד לא מעט גורמים שלהם אתם אמורים לשלם באמצעות כרטיסי האשראי שלכם. חברות שמספקות לכם אינטרנט, חברות שמספקות לכם קו לטלפון הנייד שלכם, העסק שלכם שכולל תשלומים לספקים ועוד הם רק חלק ממה שמרכיב את התמונה המלאה של נתוני האשראי שלכם, אז בואו נבין מי בדיוק יכול להסתכל על התמונה הזו ולהסיק ממנה מסקנות.

הבנקים ואתם – יכולים להיות החברים הכי טובים או האויבים המרים ביותר

אף אחד לא אוהב לקבל טלפון מהבנק, ובאופן כללי אנחנו מעדיפים להיות בכמה שפחות תקשורת עם הגוף הזה. בכל פעם שמתקבל טלפון מהבנק אנחנו חושבים מיד על הדבר הגרוע מכל, על אף שחלק מאיתנו יודעים במאה אחוז שהמצב שלהם לא מצריך שום בהלה כזו או אחרת. אין מה לעשות, ככה אנחנו, בני האדם – כשמשהו חריג קורה, אנחנו מיד נבהלים.

העניין עם הבנקים הוא שאנחנו תלויים בהם במידה לא קטנה. אצל הבנקים מאופסנים כל הכספים שחסכנו לאורך השנים, הן במסגרת קופות החיסכון שלנו והן במסגרת העובר ושב שלנו. עניין נוסף שבו הבנקים לוקחים חלק גדול, הוא כל נושא ההלוואות. בנושא ההלוואות, כאמור, הבנקים יכולים להיות החברים הכי טובים שלכם, או האויבים המרים שלכם. אז במה זה תלוי? ניחשתם נכון – בנתוני האשראי.

מחיקת נתוני אשראי – בואו נתחיל לבדוק מה זה אומר

אז נתוני אשראי בעצם מתקבלים לאחר בדיקה שנערכת על ידי אחת מחברות דירוג האשראי הפעילות בישראל. חברות דירוג האשראי תפקידן לאסוף נתונים באופן מלא מכלל הגורמים שכל אחד ואחת מאיתנו קשור אליהם, במטרה להבין איך אנחנו מתנהלים כלכלית מולם. אז מה זה אומר בפועל? פנייה לבנק ישראל, לדוגמה, תוכל להוביל לנתונים שיצביעו על מצבכם בבנק, פנייה לחברות הסלולר תוכל להניב נתונים באשר לתשלומים שאתם מבצעים, לא מבצעים, או מבצעים באיחור, פנייה להוצאה לפועל תוכל להצביע על קיומם או אי קיומם של חובות, גדולים או קטנים ככל שיהיו, ששייכים לכם ועוד. באופן הזה, חברות דירוג האשראי יכולות להעניק לכם אחד משני ציונים: דירוג אשראי שלילי או דירוג אשראי חיובי. אז מה זה בכלל מחיקת נתוני אשראי ולמה זה קשור? עוד רגע ואנחנו מגיעים לזה.

מחיקת נתוני אשראי היא מצב שבו אדם שקיבל ציון שלילי בדירוג האשראי שלו מעוניין למחוק אותו. בחלק מהמקרים מחיקת נתוני אשראי תהיה רצון שהוא תולדה של בדיקה מוטעית ורשלנות מצד חברות דירוג האשראי, ואילו בחלק אחר מהמקרים מחיקת נתוני אשראי תהיה רצון שהוא תולדה של צורך לשפר את ההתנהלות הכלכלית של אותו הלקוח. איך זה עובד בפועל ולמה זה כל כך משמעותי? בואו נעשה קצת סדר בדברים.

מחיקת נתוני אשראי – בלעדיה אתם יכולים לשכוח מההלוואה שלכם

אז למה מחיקת נתוני אשראי היא פעולה כל כך קריטית? ובכן, כשאתם מגיעים לבנק ומבקשים ממנו הלוואה, בין אם היא עומדת על כמה עשרות אלפי שקלים ובוודאי כאשר היא עומדת על כמה מאות שקלים, הבנק קודם כל מתחיל לשאול שאלות. כן, לא מדובר כאן על הלוואה של עשרים שקלים מהקולגה שלכם במקום העבודה כדי לקנות פיתה עם פלאפל ומיץ ענבים, אלא על סכומי כסף נכבדים שהבנק ממש, אבל ממש לא מעוניין לשחרר בתור הלוואה לאף אחד ככה סתם. רגע לפני שהוא מחתים אתכם על הסכם ההלוואה ותנאי ההחזר, הוא רוצה לדעת שעומד מולו אדם רציני, שכמו שהוא יכול לקחת הלוואה – ככה הוא גם יכול לעמוד בהחזר שלה.

לפיכך, ברגע שהבנק פותח את תוצאות בדיקת נתוני האשראי, תמונת המצב של הלקוח יכולה להתחוור אל מולו. במידה והוא יגלה דירוג אשראי שלילי, סביר להניח שהוא יסרב למתן ההלוואה ללקוח, לעומת מקרים שבהם הוא יגלה דירוג אשראי חיובי, ואז מתן ההלוואה יהיה הרבה יותר פשוט ובטוח עבורו. כן, ממש כמו שאנחנו בתור בני האדם מתנהלים, ככה גם הבנקים – כמה שפחות כאבי ראש, וכמה שפחות סיכונים מיותרים.

מחיקת נתוני אשראי עבור אדם שקיבל דירוג אשראי שלילי על לא עוול בכפו

בלא מעט מקרים, אנשים מגיעים לבנק לבקש הלוואה ומתבשרים שהם לא יכולים לקבל אותה בעקבות דירוג אשראי שלילי. אותם אנשים הם אנשים שהתנהלותם הכלכלית היא ללא רבב, והם יודעים שהם אינם חייבים כל סכום לשום גורם באשר הוא, ולא בטוחים מדוע ניתן להם הדירוג הזה. במצבים כאלו, מחיקת נתוני אשראי היא בהחלט אפשרות שעולה על השולחן.

מחיקת נתוני אשראי תאפשר לאותם אנשים, בזמן שהם בטוחים במאת האחוזים שהצדק לצידם ושהם מתנהלים בצורה לא פחות ממופתית בפן הכלכלי בחייהם, לפנות אל חברות דירוג האשראי בדרישה לבצע בדיקה נוספת לגביהם. אז מה יכול לקרות מאותו הרגע?

חברות דירוג האשראי חייבות לטפל בכל בקשה כזו באופן מידי

ברגע שלקוח מסוים טוען בפני חברות דירוג האשראי שנפלה טעות בעניינו, ושהוא מעוניין לבצע בדיקה נוספת על מנת לגרום למחיקת נתוני אשראי ששויכו לו, אותן חברות צריכות לבצע את הבדיקה בצורה בהולה. בבדיקה החוזרת, בדומה לבדיקה הראשונית, תתבצע פניה אל כל הגורמים המעורבים בעניין, בבקשה לבדוק את הנושא בשנית. באופן הזה, יוכלו להתקבל נתונים עדכניים לגבי אותו הלקוח, אשר יוכלו להוביל למחיקת נתוני אשראי, במידה ואכן יימצא שהצדק נמצא איתו.

אמנם הדבר נשמע קל ופשוט, אך חלק מהמקרים נתקלים בקושי גדול בדרך למחיקת נתוני אשראי. לכן, במקרים כאלו, עולה על השולחן אפשרות נוספת, והיא פתיחה בתביעת לשון הרע כנגד חברות דירוג האשראי – מהלך שהוא הרבה יותר חריף מצד אחד, אך מצד שני במצבים של אין ברירה – אז אין שום ברירה.

מחיקת נתוני אשראי לאחר תביעת לשון הרע – איך זה עובד?

ברגע שהלקוח פונה לדרך הזו, הכוללת תביעת לשון הרע כנגד חברות דירוג האשראי, הוא בעצם פונה לדרך קצת יותר סבוכה, אך הסבירות לקבל ממנה תוצאות היא גדולה יותר. חשוב להזכיר שהליכים משפטיים הם דבר ארוך שלוקח זמן ויכול להתפרש על פני תקופה ארוכה יחסית, ולכן כדאי להיאזר מראש בסבלנות בעניין הזה.

היתרונות של תביעת לשון הרע, במידה ואכן הלקוח מגיע למצב שאין לו מנוס אחר מאשר לפנות אליה, טמונים בכך שהתביעה יכולה להסתיים הן במחיקת נתוני אשראי, וכמובן בפיצויים כספיים מטעם חברות דירוג האשראי הנתבעות. כל זאת בהנחה, כמובן, שהלקוח אכן הוכיח את טענותיו, והוכחה זכאותו למחיקת נתוני אשראי באופן מידי.

האם יש אופציה למחיקת נתוני אשראי גם כשתוצאות הבדיקה אכן משקפות את המצב?

אז תראו, לא מעט לקוחות מקבלים דירוג שלילי שאכן משקף את ההתנהלות הכלכלית שלהם, ולכן הסיכוי שלהם לקבל הלוואה מהבנק הוא כמעט ואפסי. אז איך בכל אופן אפשר לבצע מחיקת נתוני אשראי במצב כזה? אולי לא בקלות, אבל זה בהחלט אפשרי.

מחיקת נתוני אשראי במצבים מהסוג הזה תהיה פעולה קצת יותר ארוכה, והיא תדרוש מכם שינוי מאסיבי בהתנהלות הכלכלית שלכם. אם קיימים עבורכם חובות – סגרו אותם. אם אתם שמים לב שההוצאות שלכם גבוהות יותר באופן משמעותי מכמות ההכנסות שלכם – צמצמו אותן. וותרו על הוצאות עבור מותרות, ואחרי תקופה שתייצב ותאזן אתכם מחדש – תוכלו לגשת למחיקת נתוני אשראי ולקבל את הדירוג החדש שלכם, בדרך לקבלת ההלוואה מהבנק.

ביצוע מחיקת נתוני אשראי: איך אני יודע מה המצב שלי?

תמונת המצב באשר לנתוני האשראי שלכם גלויה גם לבנקים אבל גם לכם. תוכלו בקלות לגשת אליה ולצפות בה, ולהבין באילו מקומות אתם יכולים לשפר את ההתנהלות הכלכלית שלכם. אמנם המשימה נשמעת כמעט בלתי אפשרית, אבל בפועל, עם תכנון נכון וליווי מקצועי מדויק, אתם בהחלט יכולים להגיע למחיקת נתוני אשראי בקלות, ולפתוח לעצמכם דלתות אל עבר עתיד הרבה יותר טוב מבחינה כלכלית.

הדרך למחיקת נתוני אשראי יכולה להיות קצרה ויעילה, אבל היא בהחלט עלולה להסתבך ולהגיע למקומות מתסכלים ביותר. מדובר כאן על דרך שרצוי שתיעשה תוך ליווי מקצועי מטעם גורם מוסמך, על מנת שכל מה שיישאר לכם לעשות זה פשוט להסתכל מהצד ולראות איך הדברים מסתדרים. אז איך אפשר לעשות את זה?

קפטן חיסכון – כאן בשבילכם למחיקת נתוני אשראי, ייעוץ, ליווי והדרכה

כשאנחנו מדברים על גורמים מקצועיים, אנחנו מדברים על גורמים מקצועיים באמת, ולא על עוד חברות חדשות שצצות בשוק כמו פטריות אחרי הגשם. אנחנו בחברת קפטן חיסכון צברנו את הידע שלנו והניסיון שלנו בעבודה קשה שמתפרשת לאורך שנים, ולכן אנחנו יכולים היום להציע בביטחון מלא את השירותים שלנו בדרך למחיקת נתוני אשראי. אנחנו יודעים למי לפנות, מתי לפנות, איך לפנות ולאילו תוצאות לצפות, ולכן אנחנו חוסכים לכם את כל הדרך המייגעת, ומשאירים אתכם רק עם התוצאות שאליהן אתם שואפים להגיע. פנו אלינו עוד היום ונוכל להתחיל את הדרך למחיקת נתוני אשראי שלכם בהקדם.

שאלות נפוצות

  • הבדיקה הראשונית בחינם, ולכן אין לכם מה להפסיד.
  • במידה ונמצא שאנו יכולים לעזור לכם בשיפור ומחיקת ה-BDI השלילי שלכם, נגיש לכם הצעת מחיר מותאמת עבורכם
  • היתרון אצלנו הוא שתמיד תדעו את המחיר לפני שנתחיל באיזשהו תהליך ביחד

הבדיקה הראשונית לוקחת כמה שעות (מקסימום יום אחד, תלוי מתי שלחתם פרטים).
לאחר מכן ,התהליך עצמו אורך מספר ימים והוא תלוי בשיתוף הפעולה מצידכם

  • זה פשוט מאוד: בדיקה ראשונית חינמית ואובייקטיבית של אנשי המקצוע הטובים בישראל! 
  • מחיקת BDI שלילי אמיתי ואיכותי עם של מומחים בתחום עם ניסיון של עשרות שנים למענך

אין פה קאץ', אנחנו מרוויחים רק אם אתם מרוויחים

the first step

כבר אלפי ישראלים נהנו ממחיקת BDI שלילי. עכשיו תורך!

🔒 הטופס מאובטח בטכנולוגיית SSL 🔒

קפטן חיסכון טופס