You are currently viewing איך נטו תכנון פיננסי יכולים לעזור לכם להזדקן בכבוד?
נטו תכנון פיננסי

איך נטו תכנון פיננסי יכולים לעזור לכם להזדקן בכבוד?

אולי השלב הזה עוד רחוק מאיתנו, אבל ברגע שנצא לגימלאות החיים שלנו עומדים להשתנות מן הקצה אל הקצה. בתור גימלאים אנו עומדים להתפרנס ולכלכל את עצמנו אך ורק באמצעות קצבת הפנסיה שעומדת לרשותנו, ולכן אנחנו צריכים לדאוג לכך שהיא תהיה כמה שיותר גבוהה בשלב כמה שיותר מוקדם. ככל שנקדים לגשת לתכנון פיננסי כך נוכל לעזור לעצמנו להזדקן בכבוד, ולטפוח לעצמנו על השכם על הפעולות החכמות שעשינו כבר בתור צעירים למען זיקנה טובה, מכבדת ומלאה ברווחה כלכלית ונפשית.

תכנון פיננסי הוא שלב בדרך שאסור לפסוח עליו

אנשים רבים היום ניגשים לכל מיני סוגים של הכוונה – הכוונה לקריירה, הכוונה ללימודים, הכוונה למשכנתאות ועוד. על הדרך הם מפספסים את אחד מסוגי ההכוונה הכי יעילים וחשובים בחיים – תכנון פיננסי. מדובר כאן על שירות שלא בהכרח תשמעו עליו בחדשות או בעיתונים הגדולים, אלא על תכנון שרק החכמים מביניכם ישכילו לא לדלג עליו, אלא לקחת אותו בשלב כמה שיותר מוקדם בחיים.

בעזרת תכנון פיננסי אתם יכולים לקבל ידע וכוח אדיר לידיים. במסגרת מפגשי תכנון פיננסי עם קבוצת נטו תכנון פיננסי אתם עומדים ליהנות ממפגשים עם אנשי מקצוע מהטובים ביותר בארץ, שיוכלו לפרוס בפניכם את התמונה המלאה סביב המצב הפנסיוני הנוכחי והעתידי שלכם. בין היתר, נבדקים במסגרת תכנון פיננסי סכומי קרן הפנסיה וההפרשות שלכם ושל המעסיקים שלכם, קצבת הפנסיה העתידית שממנה אתם עתידים לחיות בתור גימלאים ועוד. באופן הזה ניתן יהיה לשנות את הפעולות שלכם ולגרום להם להתבצע בצורה חכמה יותר, כך שקצבת הפנסיה שלכם תגדל, המיסים עליה יהיו מינימלים או אפסיים וכו'.

לעשות את מה שצריך, מתי שצריך ואיך שצריך

עם קבוצת נטו תכנון פיננסי תוכלו להצטרף לאלפי לקוחות שזוכים לשירות מהשורה הראשונה. יחד עם יועצי הקבוצה תוכלו להגיע לפנסיה בצורה מיטבית, לשנות את הפעולות הנוכחיות שלכם בצורה שתיטיב עמכם, ולדאוג לעצמכם לעתיד הרבה יותר טוב מזה שצפוי לכם כרגע. צרו קשר עם יועצי הקבוצה אשר ישמחו לעמוד לרשותכם בטלפון 9062*