You are currently viewing סקירה על קפטן קרדיט
קפטן קרדיט

סקירה על קפטן קרדיט

בהרבה תחומים בחיים אנחנו אולי יכולים לפעול לבד ולקבל החלטות באופן עצמאי, אולם הרבה תחומים אחרים מעמידים אותנו בפני מצב שבו אנחנו חייבים להתייעץ עם גורם מוסמך ומקצועי, שיודע דבר או שניים יותר מאיתנו. בכל הקשור בדירוג אשראי והתנהלות כלכלית, כדאי שתכירו את קפטן קרדיט רגע לפני שאתם מסיקים מסקנות.

קפטן קרדיט – מתי הוא הופך לרלוונטי?

השימוש בשירות של חברת קפטן קרדיט מיועד לכל אזרחי מדינת ישראל, והוא בא במטרה לשקף לכם את דו"חות נתוני האשראי שלכם. בין אם אתם מודעים לעובדה הזו ובין אם לא, ההתנהלות הכלכלית שלכם משפיעה ואף מכריעה בכל נושא דירוג האשראי.

לכל אחד או אחת מבין אזרחי מדינת ישראל וגם מכלל אזרחי העולם קיים דירוג אשראי שמצביע על יכולת ההחזר שלנו. כך, לדוגמה, אדם שיש לו דירוג אשראי שלילי הוא אדם שיכולות ההחזר שלו יהיו ככל הנראה נמוכות, ואילו אדם שיש לו דירוג אשראי חיובי הוא אדם שיכולות ההחזר שלו יהיו ככל הנראה גבוהות.

ומה זה משנה בעצם?

דירוג האשראי השלילי או החיובי משנה מאוד לכל אחד מאיתנו, היות ויש כמה גורמים שיקבעו את ההחלטה שלהם בעניינינו על פי הדירוג הזה. כך, לדוגמה, הבנקים הגדולים לא בהכרח ישושו להעניק הלוואה לאדם המבקש אותה ויש לו דירוג אשראי שלילי, חברות הביטוח לא בהכרח ישמחו להעניק משכנתא לאדם המבקש אותה ויש לו דירוג אשראי שלילי ועוד. זאת, כמובן, עומד בהיפוך לאנשים שיש להם דירוג אשראי חיובי – ואז הבנקים, חברות הביטוח והארגונים הנוספים השונים יהיו שמחים לעמוד לרשותו ולהעניק לו הלוואות לצרכים משתנים ובגבהים שונים.

איך קפטן קרדיט עוזר לנו בעצם?

קפטן קרדיט לא רק משקף בפניכם את דירוג האשראי שלכם, הוא יכול גם לעמוד בתור יועץ פיננסי שמלווה אתכם לאורך הדרך ומסייע לכם להתנהל בצורה הרבה יותר נכונה עם כרטיס האשראי שלכם ובעולם הפיננסי בכלל. עם קפטן קרדיט אתם יכולים לשנות את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולהשיג דירוש אשראי חיובי, שיפתח בפניכם עולם שלם של אפשרויות כמו פתיחת עסק, לקיחת משכנתא ועוד.

כתיבת תגובה