You are currently viewing תכנון פרישה – אילו נתונים צריך לאסוף
תכנון פרישה - אילו מסמכים צריך לאסוף

תכנון פרישה – אילו נתונים צריך לאסוף

לפני שבועיים חגגו לכם כל המשפחה והחברים את יום ההולדת ה-60 שלכם. מדובר על אירוע מרגש במיוחד, היות וכולנו יודעים שבעוד כמה שנים תוכלו להנות מפרישה לגמלאות וממעבר לגיל השלישי, שיאפשר לכם לתכנן חופשות ספונטניות, ללכת לסדנת הבישול ההיא שתמיד חלמתם ללכת אליה ולהיות עם הנכדים המתוקים שלכם החל משעות הבוקר המוקדמות. אולם רגע לפני שאתם עושים את כל זה, כדאי לכם לעשות תכנון פרישה ולהכיר בדיוק אילו נתונים צריך לאסוף כדי שתקבלו את כל מה שמגיע שלכם, אפילו לא קצת פחות מזה.

תכנון פרישה –זה באמת כל כך חשוב?

לא סתם יש דיבור נרחב על הנושא של תכנון פרישה. ברור לכולנו שקיימים היום לא מעט פרטים קטנים שאין לנו באמת מושג עליהם, שעלולים לפגוע לנו בכספים שאנחנו אמורים לקבל, שיש מיסים שאולי נצטרך לשלם, שיש כספים שאפילו לא ידענו שמגיע לנו לקבל ועוד.

תכנון פרישה יעיל באמת מתבצע בעזרה וליווי של יועץ פנסיוני, שמחזיק בכל הכלים והידע על מנת להכווין אתכם אל עבר תכניות פנסיה משתלמות, שמביאות לידי ביטוי את כל מה שמגיע לכם.

אילו נתונים צריך לאסוף לקראת תכנון פרישה?

תכנון פרישה הוא לא תכנית אקראית שפשוט נקבעת לכם על ידי היועץ הפנסיוני. היועץ הפנסיוני תפקיד לקחת את כל הנתונים הרלוונטים לגביכם ומתוך התחשבות בהם להצליח לבנות עבורכם את התכנית.

הנתונים הרלוונטים כאן הם נתונים כמו קרנות הפנסיה שלכם, ימי מחלה שצברתם לאורך השנים, ימי חופש שצברתם לאורך השנים, הגיל שבו תצאו לפנסיה – האם מדובר על פנסיה מוקדמת או על פנסיה שמתקיימת בזמנה ועוד.

יועץ פנסיוני – מה הכוונה?

יש לא מעט גורמים במדינת ישראל שיכולים לעזור לכם לבצע תכנון פרישה. בין היתר, קיימים עורכי דין, רואי חשבון, סוכני ביטוח ועוד גורמים שיכולים לפרוש בפניכם את התמונה המלאה ולעזור לכם להבין למה בדיוק אתם זכאים.

יועצים פנסיונים הם הגורם המוסמך ביותר שמחזיק בהמון ידע רלוונטי שיכול לעזור לכם להבין את הדרך שבה אתם עומדים לצעוד. אל תוותרו על שלב תכנון פרישה, מדובר כאן על שלב קריטי ביותר. בהצלחה!

כתיבת תגובה