You are currently viewing סקירה על דאטה צ'ק
סקירה על דאטה צ'ק

סקירה על דאטה צ'ק

אם היינו אומרים לכם להתחיל לשתף פעולה עם מישהו שאתם לא מכירים סביר להניח שהייתם מסרבים, נכון? כנראה שכן, מהסיבה הפשוטה שאין לכם שום מידע שיכול לאשר שמדובר כאן על אדם אמין שניתן לשתף איתו פעולה בלי חשש. אותו הדבר עובד גם בעולם העסקי, ועסקים רבים היום מבקשים לקבל מידע ונתונים שיעזרו להם להבין מי עומד מולם – גם לשם ביצוע עסקאות משותפות וגם כדי להשיג תחרות בריאה שתגרום להם להתקדם ולהתנהל בצורות נכונות יותר. ברוכים הבאים לסקירה על דאטה צ׳ק.

אתר האינטרנט של דאטה צ'ק – מה הוא נותן?

אתר האינטרנט https://www.datacheck.co.il/ שייך לחברת דאטה צ'ק – סטארט אפ חדשני שנכנס אל שוק נתוני האשראי והמידע העסקי תוך שימוש במגוון טכנולוגיות AI מתקדמות. אותן טכנולוגיות והשימוש בבוטים מפותחים ויעילים, מסייעים היום לחברת דאטה צ'ק להגיע לנתונים שיכולים לסייע לכל עסק באשר הוא, כדי להתקדם קדימה ולהבין את התמונה המלאה כלפי ההתנהלות העצמית שלו.

השוק העסקי – לא שוק שקל לשרוד בו

היום בלי איסוף נתונים קפדני שמאפשר לכם לראות את התמונה כולה, כמעט ובלתי אפשרי לשרוד בשוק העסקי. ולמה? המון עסקים נפתחים מדי שנה בשאיפה להיות מהמוצלחים בתחומם, אך מוצאים את עצמם מהר מאוד נכנסים לחובות, נתקלים בבעיות ואף מגיעים למצב של סגירה.

סתם כדי שתהיו עם האצבע על הדופק, נוכל לספר לכם שבחודש יולי למעלה מ-8,000 תיקים נפתחו בהוצאה לפועל, למעלה מ-4,000 חשבונות בנק של עסקים הוגדרו בתור חשבונות מוגבלים, למעלה מ-1,500 חברות עמדו בפני פירוק וקרוב ל-7,000 אנשים הוגדרו בתור פושטי רגל. מדובר כאן על מצב שאולי חלק מכם מתייחסים אליו בתור בלתי נמנע – אבל יש בהחלט מה לעשות עם זה.

סקר שוק, איסוף נתונים, התנהלות כלכלית נכונה – כל אלו ואתם על הגל בדרך להצלחה

חברת דאטה צ'ק עושה את כל המאמצים על מנת למנוע מכם להיות חלק ממעגל פושטי הרגל, החברות המפורקות, התיקים בהוצאה לפועל וחשבונות בנק מוגבלים, איך? היא פשוט נותנת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו על מנת להסיק מסקנות להמשך ולהתחיל להתנהל בצורה הנכונה.

כתיבת תגובה