You are currently viewing מיחזור משכנתאות – למי זה יכול להתאים?

מיחזור משכנתאות – למי זה יכול להתאים?

מיחזור משכנתא זה למעשה שינוי של תנאי הלוואת המשכנתא המקורית שלקחנו והפיכה שלה להלוואה בעלת תנאי החזר אחרים. מיחזור משכנתאות יכול להתאים למי שחל שינוי בסטטוס ההכנסות או ההוצאות שלו והוא רוצה לנצל את השינוי הזה על מנת לשפר את תנאי ההחזר של ההלוואה שהוא לקח. לא כדאי לנו לנסות לחשב לבד האם כדאי לנו למחזר את המשכנתא שלנו או לא – אלא פשוט לפנות ליועץ משכנתאות מוסמך שייעץ לנו בנושא חשוב זה.

מיחזור משכנתאות – האם זה שווה?

מיחזור משכנתאות יכול להיות תהליך שווה מאוד מבחינה כלכלית וכספית. כאשר אנחנו ממחזרים את המשכנתא שלנו אנחנו יכולים לקבל תנאים טובים על ההחזר שלה ולהקטין את אחוז הריבית שאנחנו נדרשים להחזיר עליה. חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים ולאותיות הקטנות כאשר אנחנו מחליטים למחזר את המשכנתא שלנו ולהיות מודעים לכך שמדובר בלקיחת סיכון כלכלי מסוים.

למה כדאי לנו למחזר את המשכנתא שלנו?

אז למה כדאי לנו למחזר את המשכנתא שלנו? אם החיים שלנו השתנו בגלל סיבות מצערות כמו איבוד מקום עבודה או גירושין או בגלל סיבות משמחות כמו התרחבות המשפחה, יכול מאוד להיות, שהמשכנתא המקורית שלקחנו כבר לא מתאימה לנו. מיחזור משכנתאות – מריה שוחט יועצת משכנתא, יכול לסייע לנו לקבל ייעוץ בזמן אמת האם כדאי לנו למחזר את המשכנתא המקורית שלנו או לא. חשוב ומומלץ מאוד לפנות ליועצת משכנתאות מומחית שאנחנו יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות.

איך אנחנו יכולים לדעת האם אנחנו זכאים לקבל משכנתא?

לא כל מי שרוצה לקבל הלוואת משכנתא זכאי לקבל אותה ויזכה לקבל אותה מהבנק. מי שזכאי לקבל משכנתא הוא לרוב מי שמביא אתו הון התחלתי בסכום של לפחות כ-50 אחוז משווי המשכנתא. מי שאין לו הון התחלתי מספק לא יהיה זכאי לקבל הלוואת משכנתא מהבנק. יש אנשים שבוחרים למשכן בתים או לקחת הלוואות חוץ בנקאיות בשביל להיות זכאים לקבל הלוואת משכנתא מהבנק – אך צעדים אלו מאוד לא מומלצים. מיחזור משכנתאות ולקיחת משכנתא בכלל יכולים להשפיע על כל החיים שלנו ולכן חשוב להיות זהירים כאשר עושים את הצעדים הכלכליים הללו.

בסופו של דבר, לאנשים רבים יש חלום בעלות על דירה או בית משלהם. כאשר המציאות מראה לנו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגשים את החלום ההזה אנחנו לא צריכים להילחם בה. אם החלטנו לקחת משכנתא חשוב שנהיה מודעים לכל המשמעויות של כך מבחינה כלכלית ומבחינת ההשפעה של זה על אורח החיים שלנו. לקיחת משכנתא יכולה מצד אחד לאפשר לנו להיות בעלים של בית ומצד שני היא יכולה להכניס אותנו ללחץ כלכלי גדול מאוד. חשוב שכל אחד יעשה חושבים ויחליט מה חשוב לו.