You are currently viewing תכנון פרישה – ביצוע תכנון כלכלי מקדים לעזיבת מקום העבודה
תכנון פרישה

תכנון פרישה – ביצוע תכנון כלכלי מקדים לעזיבת מקום העבודה

אפשר להתייחס אל נושא הפנסיה משני היבטים: ההיבט הראשון הוא היבט חיובי. אתם יוצאים לפנסיה, וזה אומר חופש, חיבור לנשמה, זמן פנוי, והכי חשוב – כיף, כיף ועוד קצת כיף. ההיבט השני הוא היבט קצת אחר, ההיבט הכלכלי. מצד אחד אתם בהחלט עומדים להנות מכספי הפנסיה אותם צברתם במשך השנים, אולם מצד שני כל ההכנסות שלכם עומדות להסתכם באותם הכספים – ומי מבטיח שהם מספיקים? כדי שלא תמצאו את עצמכם אובדי עצות, הכנו לכם כאן כמה דברים שצריך לדעת על תכנון פרישה – ביצוע תכנון כלכלי מקדים לעזיבת מקום העבודה.

זה רק אני, הפאוץ' והחום של ישראל

אז נכון, תחושת החופש בזמן היציאה לפנסיה היא תחושה שאין לה תחליף, והיא מביאה איתה הרגשה שהכל, אבל הכל אפשרי. לצד זה, חשוב לזכור שההיבט הכלכלי עומד לתפוס נפח גדול מהחיים שלכם לשנים הקרובות, ולמה? פשוט מאוד – התרגלתם לקבל הכנסה בגובה מסויים, והיציאה לפנסיה עומדת לשנות את גובה ההכנסה הזה, ולא בהכרח לטובה.

תכנון פרישה – ביצוע תכנון כלכלי מקדים לעזיבת מקום העבודה

הסכום שאתם עומדים לקבל בתור משכורת בזמן הפנסיה הוא סכום משתנה, ונקבע על פי אחוזים מהמשכורת הקיימת שלכם. קיימים לא מעט חישובים שיכולים לקבוע באופן סופי את הסכום, וכדאי מאוד לדעת איך לבצע אותם.

תכנון פרישה בצורה יעילה וטובה יכול לגרום לכך שתוכלו לחיות חיים טובים, חיי רווחה, ולהנות מהכספים שלכם בצורה מחושבת וטובה, אז בואו נבין איך זה קורה.

מיסים, ביטוח לאומי, פדיון ימי מחלה – רגע, אז מה מגיע לי?

הרבה שאלות עומדות להציף אתכם בתקופה הקרובה, שאלות שבלי מענה ראוי ומקצועי עליהן אתם עלולים למצוא את עצמכם ממש חסרי אונים. רגע לפני שאתם מרימים ידיים, כדאי לדעת מה האפשרויות שעומדות בפניכם.

תכנון פרישה על ידי יועצים פנסיונים יכול להפוך את התשובות לשאלות האלו לפשוטות יותר מאי פעם. היועצים הפנסיונים יפרשו בפניכם את התמונה המלאה בנוגע לפנסיה שלכם, ויוכלו להמליץ לכם על דרכי פעולה שיבטיחו שתוכלו לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם.

כתיבת תגובה