You are currently viewing חברת  D&B – החברה לנתוני אשראי
חברת D_B החברה לנתוני אשראי

חברת D&B – החברה לנתוני אשראי

כמה הייתם רוצים שיהיה קיים ארגון כלשהו שמרכז מידע של כל מיני נתוני אשראי שיעזרו לכם לנווט את העסק שלכם למחוזות טובים. המידע הזה יכול היה לעזור לכם לקחת את העסק כמה צעדים קדימה, לשקול צעדים, לנהול סיכונים ולקבל החלטות נבונות בהתאם. אז זהו, שאפשר עכשיו לעצור את הדמיון ולהכיר את חברת D&B – החברה לנתוני אשראי שתעשה לכם סדר.

חברת D&B – מי את?

שם החברה המלא הוא דן אנד ברדטסטריט, ובקיצור D&B. החברה היא חברה בין לאומית ועוסקת באיסוף מידע עסקי למטרות שונות כמו מידע שיווקי, מידע על שימוש וכרטיסי אשראי, מידע עסקי לשם ניהול סיכונים שקשורים באשראי ועוד.

החברה נותנת את השירות לחברות, ארגונים, בנקים ותאגידים שרוצים לקבל ולהשתמש במידע רלוונטי אודות גורמים שונים שקשורים אליהם, גורמים כמו לקוחות, ספקים, מתחרים ועוד. החברה אוספת נתונים ומחזיקה במאגרי מידע ענקיים, עם כמות מידע עצומה שנאספת מלמעלה מ-170 מדינות וממליוני עסקים הפועלים מסביב לעולם.

מכירים את מדריך Dun's 100? הוא שייך לחברת D&B

החברה מפעילה מערכות אינטרנטיות נרחבות שבאמצעותן היא אוספת ומדווחת על מידע ונתונים עסקיים לחברות, לעסקים, לבנקים ולארגונים השונים ברחבי ישראל והעולם. המערכות של חברת D&B יודעות גם לספק דו"חות ולבצע פילוח נתונים על פי קריטריונים שונים כמו שיוך לענף, מחזורים של הכנסות, גודל החברה, מיקום על גבי המפה, רמות הסיכון וקריטריונים נוספים.

נוסף על שירותים אלו, חברת D&B היא זו העורכת את המדריך Dun's 100. מדריך זה מתפרסם אחת לשנה, והוא כולל דירוג של כלל החברות המובילות את המשק הישראלי. גם דירוג זה נעשה על פי קריטריונים שונים, שמתייחסים אל כל ענף בפני עצמו.

ממי מקבלת חברת D&B את המידע שהיא אוספת?

חברת D&B עובדת באופן צמוד עם ארגונים רבים. אם מסתכלים על מדינת ישראל, גורמים כמו הבנקים, חברות האינטרנט, חברות הסלולר, חברות האשראי, הוצאה לפועל, בתי המשפט ועוד הם גורמים שמשתפים פעולה עם חברת D&B ומאפשרים לה להגיע אל כל המידע הנחוץ לה על מנת לספק את השירות שאותו היא מציעה למגוון הלקוחות.

כתיבת תגובה