You are currently viewing חברת BDI מבית COFACE העולמית
חברת BDI מבית COFACE

חברת BDI מבית COFACE העולמית

אנחנו חיים היום בעולם שבו ברור לנו שהרבה מידע נאסף עלינו מכל מיני גורמים, בכל מיני תחומים ועל ידי כל מיני ארגונים. בכל מה שקשור בעולם האשראי, חברת BDI מבית COFACE העולמית היא אחת משלוש החברות שמתעסקות באיסוף נתונים, דירוג אשראי ומתן אינפורמציה רלוונטית ועדכנית לבנקים השונים. אז רגע לפני שאתם ניגשים אל הבנק ומבקשים הלוואה, כדאי להכיר את החברה הזו. אז מי את, חברת BDI מבית COFACE העולמית?

חברת BDI מבית COFACE העולמית – הדרך שלכם למידע שאתם זקוקים לו

ארגונים רבים כמו הבנקים, חברות פרטיות, ציבוריות ומסחריות, משרדים ממשלתיים ועוד משתמשים היום בשירותים של חברת BDI להשגת מידע משמעותי. המידע הזה מסייע למנהלי חברות, מנהלי בנקים ונותני שירות אחרים לקבל החלטות בכל הנוגע לניהול סיכוני אשראי, בקשה וקבלה של הלוואות ועוד.

כמובן שכפי שהארגונים השונים יכולים לקבל את המידע הזה עבור עצמם ועבור החברים בארגון, כך גם החברים עצמם יכולים להפיק לעצמם דו"ח נתוני אשראי עצמי וגם דו"ח נוסף של עיון בנתוני אשראי. בצורה הזו כולם יכולים לדעת איפה הם עומדים, מה הם יכולים לבקש ואפילו לקבל ומה סביר להניח שיבקשו ולא יקבלו.

מאיפה חברת BDI מבית COFACE העולמית מקבלת את המידע הזה?

חברת BDI עובדת בשיתוף פעולה עם גופים שונים במדינת ישראל. גופים כמו חברת הסלולר, חברות האשראי, בתי המשפט, ההוצאה לפועל, בנק ישראל, כונס הנכסים והבנקים בכלל. כל המידע הזה נאסף ומשמש את הבנקים במצב שבו, לדוגמה אדם מסויים מגיע אל הבנק לבקש הלוואה. הבנק יכול לאשר לו את ההלוואה, אך הוא יכול גם לסרב לה. ההחלטה בדרך כלל תיפול בהתאם לנתונים שהעבירה חברת BDI אל הבנק.

איך זה בעצם משפיע אחד על השני?

המידע שנאסף על ידי חברת BDI קשור קשר ישיר להחלטות הבנקים באשר האם לאשר לאדם מסויים הלוואה או לדחות את הבקשה. ולמה? הבנק למעשה רוצה להבין שיש לאדם שמבקש הלוואה גם את יכולת ההחזר, והמידע של חברת BDI יכול לאשר או לשלול את היכולת הזו.

כתיבת תגובה