You are currently viewing איפה ראית שכתבו את זה?! מתי פונים אל עורך דין הוצאת דיבה

איפה ראית שכתבו את זה?! מתי פונים אל עורך דין הוצאת דיבה

בישראל, קיים חוק האוסר לשון הרע – על פי חוק זה, כל פגיעה במוניטין החיובי של הפרט הינה עילה לתביעה ולפיצוי כספי גם ללא הוכחת נזק. כך, במקרים בהם האדם מרגיש שהוצאה דיבתו, ובעקבות כך נפגע שמו הטוב ואף פרנסתו, יפנה אל עורך דין הוצאת דיבה שהוא הגורם המקצועי שילווה אותו במהלך תקופת המשפט ועד לקבלת הפיצוי ההולם ביותר.

באילו מקרים יש לפנות אל עורך דין הוצאת דיבה

בכוחו של בית המשפט לשפוט לטובת התובע פיצויים גם ללא חובת הוכחה. בנוסף, יוביל להסרה של פרסומים משמיצים ושליליים ברחבי הרשת, כאשר עורך דין הוצאת דיבה ינהל את התהליך מצד הצד התובע. באופן עקרוני, דיבה ולשון הרע הם מקרים בהם הפרט מרגיש שפרנסתו, שמו הטוב והמוניטין החיובי שלו נפגעים בשל הפצה של מידע משמיץ ושקרים:

מקרים של הוצאת דיבה בעבודה

לעתים, אדם עלול למצוא עצמו בסיטואציה שבה הוא חש איום על המשרה שלו, בשל שמועות שקריות שהופצו במקום העבודה והקשורות אליו. אדם כזה יוכל לפנות לבית הדין לענייני עבודה ולהגיש תביעת דיבה.

דיבה באינטרנט

עם התפתחות הטכנולוגיה אנו נחשפים לשיטה חדשה להפצת דיבה ולשון הרע – הוצאת דיבה ברשת. עם כל האפשרויות שהיא מציעה, הרשת היא גם פתח לבריונות, לפגיעה קשה (וכל כך בקלות) במוניטין של האדם, דרך שיימינג בפלטפורמות החברתיות, כתיבת פוסטים בבלוגים ועוד אין סוף אפשרויות.

במקרים בתוך המשפחה

 בעיקר בתהליכי גירושין, נראה שפעמים רבות מידי הבעל והאישה יוצאים זה כנגד זה, משמיצים זה את זה הן מול עורך הדין ובמקרים חמורים יותר גם מול הילדים (הסתה ויצירת ניכור הורי). במקרים אלו, בית המשפט לענייני המשפחה הוא הגורם אליו יש לפנות לטיפול בבעיה.

אמצעי התקשורת

כל כך הרבה אפיקי תקשורת קיימים בימינו, קל מאוד להפיץ דיבה בעיתונים, בתכניות טלוויזיה ברדיו, באתרים שונים ועוד. עורך דין הוצאת דיבה הוא הגורם שיידע כיצד להתמודד עם סיטואציות מסובכות מסוג זה, ולנקות לחלוטין את המוניטין של האדם שהוצאה דיבתו.

אל תתפשרו על המוניטין שלכם!

לסיכומו של עניין, אם גיליתם שפורסמו אודותיכם דברים ברחבי האינטרנט, אם נאמרו מילים קשות ולא נכונות שעלולות לפגוע בפרנסה שלכם ובמוניטין שלכם – זה הזמן לפנות אל עורך דין הוצאת דיבה שיבצע את כל המהלכים האפשריים בכדי לטהר את שמכם.

כדי למצוא עורך דין לשון הרע שתפקידו בידיו את המשימה, מומלץ שלא להתפשר ולהשקיע בחיפושים אחר איש המקצוע שתרגישו הכי בנוח לעבוד מולו, לפתוח את הסיפור ולאפשר לו לקחת את המושכות בכדי לעזור לכם לצאת מהסיטואציה. כאשר מדובר בדבר קריטי כמו המוניטין האישי שלכם ושמכם הטוב, אל לכם להתפשר על אנשי מקצוע שהם פחות ממצוינים.

כתיבת תגובה